Sonic Frontiers: Pakiet partnerski Monster Hunter
Świat Monster Hunter łączy siły z uniwersum Sonic Frontiers w pakiecie partnerskim Monster Hunter! Stylowo odkrywaj nowe miejsca dzięki strojowi łowcy „Rathalos” i strojowi felina „Rathalos”. Potem zrób sobie zasłużoną przerwę i wrzuć coś na ząb prosto z rożna łowcy.