Zostań elitarnym skrytobójcą w grze Ghost Warrior Contracts, niezwykle realistycznej, współczesnej strzelance z wciągającą kampanią dla jednego gracza rozgrywającą się na olbrzymich, otwartych mapach. Wymagane są taktyczne myślenie, działanie w ukryciu i ekstremalna precyzja. Przygotuj się na natychmiastowe wkroczenie do akcji dzięki Edycji Kompletnego Arsenału, zawierającej wszystkie poprzednie dodatki DLC. Zawartość: ● Podstawowa wersja gry ● KUSZA I CHAOS – Siej spustoszenie na zupełnie nowym poziomie dzięki pakietowi DLC broni „Kusza i chaos”. Choć miotająca wybuchowymi bełtami kusza jest tu klejnotem w koronie, ta mordercza kolekcja zawiera również trzy sztuki potężnej broni (karabin wyborowy Model 550 TRV, rewolwer Mad Sheriff 9, karabin szturmowy Car K8), a także, rzecz jasna, stylową skórkę broni „Zebra”. Kto powiedział, że nie można dobrze wyglądać podczas bezlitosnego wymierzania sprawiedliwości? ● BEZLITOSNY STRZELEC – Wprowadź do swoich działań rygor dzięki pakietowi DLC broni „Bezlitosny strzelec” zawierającemu cztery sztuki zabójczej broni palnej (karabiny wyborowe HJ 7.62 i Hub-93, pistolety Sturm Military 45 i P5Q STEEL) przeznaczonej do starć, w których liczy się największa precyzja. Każdy szanujący się skrytobójca ją posiada... no chyba, że nie planuje przeżyć dłużej, niż 5 minut. ● DZIKI SNAJPER – Syberia to miejsce zdradliwe i bezlitosne dla tych, którzy zjawiają się nieprzygotowani. Chcesz tego uniknąć? Weź na cel pakiet broni „Dziki snajper” zawierający 3 sztuki zróżnicowanej, lecz równie zabójczej broni: karabiny wyborowe PR15 HERA, LSSR SOKIL 10 i XG Dawen. ● NARZĘDZIA ŁOWCY – Zyskaj strategiczną przewagę dzięki najlepszemu pakietowi snajperskiemu zawierającymi trzy sztuki zabójczej broni specjalnie wybranej przez Łowcę. Pakiet broni DLC „Narzędzia Łowcy” zawiera trzy wspaniałe sztuki potężnej broni: karabin wyborowy Marcus Tactical 8, pistolet FFF-45 ACP oraz karabin szturmowy ROCK AS100. ● HJ 7.62 – To powtarzalny karabin wyborowy, który w niewielkich ilościach wydawany jest chińskiej armii, policji i służbom bezpieczeństwa publicznego. Chińscy najemnicy pracujący dla prywatnych firm ochrony najpewniej zaopatrują w nie syberyjski czarny rynek. ● P5Q STEEL – Ten pistolet to niezawodna broń krótka, która nie tylko ma największy magazynek ze wszystkich pistoletów, lecz także czuły spust i bezpieczny, kurkowy mechanizm pojedynczego działania do kontroli strzału zapewniający niezrównaną stabilność. ● STURM MILITARY – Półautomatyczny pistolet z polimerową ramą. Posiada mechanizm napinający i strzela amunicją 11,43 × 23 mm. W produkcji seryjnej wyposażono go w stalowy stelaż, który pasuje do nylonowej ramy wypełnionej szkłem.