HUB-93
HUB-93 to eksportowa wersja standardowego chińskiego karabinu snajperskiego, produkowana i przeznaczona dla zagranicznych sił bezpieczeństwa. Kilka partii zostało zamówionych przez powstającą właśnie armię Wolnej Syberii.