Smerfy – Misja Złoliść
Rozpocznij swoją przygodę i ocal las! W starej księdze, czarnoksiężnik Gargamel właśnie znalazł zaklęcie na złą roślinę: Złoliść. Roślina wytwarza nasiona „Viletrap”, które mogą przyciągnąć i uwięzić Smerfy... Ale rośliny Viletrap stanowią też ogromne zagrożenie dla lasu, ponieważ są toksyczne, szczególnie dla pól sarsaparilli! Papa Smerf zdecydował poprosić o pomoc kilka Smerfów, aby znalazły składniki na bardzo potężne antidotum dla wszystkich roślin, cierpiących z powodu Złoliść. Dzięki Smerfizer, wynalazkowi Pracuś, możesz udać się na przygodę i znaleźć składniki, aby uwolnić smerfy i ocalić całą wioskę!