Skullgirls 2nd Encore
Skullgirls 2nd Encore to piękna, dynamiczna i doceniona przez krytyków bijatyka 2D, w której gracze wcielają się w groźne wojowniczki w wyjątkowej scenerii Dark Deco. Każda z 14 niepowtarzalnie oryginalnych postaci ma unikalną mechanikę grę i bogatą osobowość. Skullgirls to bijatyka idealna zarówno dla zwykłych graczy, jak i dla tych, którzy lubią rywalizację. Teraz gra oferuje w pełni ugłosowiony tryb fabularny, urzekające animacje i ścieżkę dźwiękową skomponowaną przez Michiru Yamane.