"Odbierz specjalne przedmioty dekoracyjne, a także 6000 szt. złota plus 1800 szt. premii. Wśród przedmiotów dekoracyjnych znajduje się zwierzę pokładowe oraz emotka kapitana. Za złoto można kupować przedmioty zmiany wyglądu statku oraz kapitana, a także inne elementy dostępne w sklepie."