Skull and Bones - 7800 szt. złota
Pakiet kredytów zawiera 6000 szt. złota plus premię 1800 szt. złota, za które można kupować przedmioty zmiany wyglądu statku oraz kapitana, a także inne elementy dostępne w sklepie.