Skrzynia ze Skarbem Awanturnika
Zamów w przedsprzedaży i otrzymaj skrzynię ze Skarbem Awanturnika zawierającą punkty umiejętności, czerwone ziarna mocy i niebieskie ziarna pancerza, aby Sonic zaczął przygodę z jeszcze większą werwą!