Skórka Wicked Coco - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Coco Nebulon w Awesomenauts Assemble! Ta specjalna skórka odblokuje nowe, całkowicie zmienione głosy postaci. Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje.