Skórka Giga Sentorii - Awesomenauts Assemble!
Ostrzeżenie: Nie będziesz w stanie używać tej zawartosci jeżeli nie posiadasz także Sentry X-58. MUSISZ posiadać Sentry X-58 by móc używać tej skórki w Awesomenauts Assemble! Ta zawartość odblokuje skórkę dla Sentry X-58 w Awesomenauts Assemble! Ta specjalna skórka odblokuje nowe, całkowicie zmienione głosy postaci.