Skórka Electronic Supersonic Cybertronic Rocco - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Rocco w Awesomenauts Assemble! Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje. Skórka Electronic Supersonic Cybertronic Rocco dodaje także unikalną scieżkę dzwiękową postaci, dzwięki serii zabójstw, unikalny głos oraz specjalne efekty audio w czasie rozgrywki dla postaci.