Sins of a Solar Empire: Rebellion - Outlaw Sectors
Poznaj nowe strategie i unikatowe konfiguracje dzięki nowej opcji rozgrywki „Sektory bezprawia” oraz zupełnie nowe mapy do Sins of a Solar Empire: Rebellion. Różnorodność rozmiarów i typów map pozwoli ci skonfigurować taką rozgrywkę, jaką chcesz, od kameralnych pojedynków 1 na 1 po spektakularne starcia z udziałem 10 graczy. Cechy: Opcja rozgrywki „Sektory bezprawia”: Peryferia, na których rządzi bezprawie, stają się coraz bardziej wrogie, lecz dla będących na bakier z prawem to także bogactwo nowych możliwości. Specjalizacja przemytnicza: Wybierz ten typ rozwoju planety, aby otrzymać od każdego część jego dochodów z handlu, lecz nie za darmo. Zwiększona deprawacja w związku z tą aktywnością na czarnym rynku spowoduje zmniejszenie dochodów podatkowych planety. Szalejąca milicja: Autonomiczne milicje planetarne będą powstawać, napadać na pobliskie systemy i odbudowywać swoje siły wraz z upływem czasu. Używaj ich do obrony swoich światów lub koordynuj ataki z ich uderzeniami dla najlepszego rezultatu. Piracki teren: Piraci, bezwzględni w swoim sektorze domowym, mogą teraz napadać na wielu graczy jednocześnie, drastycznie zmieniając sztukę wojny przetargowej. Ponadto, aby dać im pełną motywację do robienia tego, co robią najlepiej, wszystkie kredyty przeznaczane na nagrody będą otrzymywać automatyczną premię. Nowe mapy Walka o władzę - sięgnij po odległe pola surowców oraz pobliskie planety, zanim zaatakujesz rodzimą planetę wroga. Marne zyski - przejmij pozostałości po rozdartych wojną gwiazdach i zabierz innym imperiom, co tylko się da. Ogień krzyżowy - przejmij rodzime światy wroga i skoordynuj natarcie z sojusznikiem, aby wygrać. Wysoka stawka - zbuduj potężną flotę i zagarnij bogate w surowce planety od wrogiej milicji. Serce z żelaza - otoczony przez wrogów ze wszystkich stron musisz mądrze zarządzać surowcami, aby osiągnąć zwycięstwo. Tytani z Cimtar - zabezpiecz planetę spośród 8 gazowych gigantów dominujących na mapie, a następnie wypowiedz swoim sąsiadom wojnę. Spirala śmierci - czarna dziura pochłania system, a twoi wrogowie nie mają zamiaru pozwolić ci odejść bez walki. Jatka - prowadź sojuszników do chwalebnej bitwy wśród gwiazd na tej ogromnej mapie. Piła tarczowa - jeden błąd i możesz stracić więcej, niż się spodziewasz w tej spiralnej galaktyce, która nie wybacza błędów. Powstające imperia - zabezpiecz system gwiezdny, pokonując lokalny opór, i skieruj swój wzrok na terytoria rywali. Pustkowie - zagarnij skąpe pozostałości po Vasari i przekształć rozbite światy w masywnej gromadzie gwiazd w siłę zdolną do podboju.