SILENT HILL f
Premie przedsprzedażowe: – Biały mundurek w stylu żeglarskim *1 – Omamori: piwonia *2 – Pakiet przedmiotu *3 *1 Ten ubiór zmienia wygląd Hinako. Aby użyć ubioru, odwiedź hokorę w grze i wybierz w menu „Zmień ubiór”. *2 Przedmiot do wyposażenia. Aby uzyskać ten przedmiot, odwiedź hokorę w grze i wybierz w menu „Premie”. Opcja premii odblokowuje się wraz z postępami w grze. *3 Pakiet trzech przedmiotów do spożycia. Można go otrzymać tylko raz. Aby uzyskać ten przedmiot, odwiedź hokorę w grze i wybierz w menu „Premie”. Opcja premii odblokowuje się wraz z postępami w grze. Zawartość pakietu przedmiotów: – 1 pomarszczone abura-age – 1 boska woda – 1 apteczka Uwaga: powyższe premie nie są zawarte w SILENT HILL f – Deluxe Upgrade. Japonia, lata 60. XX wieku. Na leżące na uboczu miasto Ebisugaoka, w którym mieszka Hinako Shimizu, opada mgła, pogrążając wszystko w oparach koszmaru. Aby przetrwać pośród zapadłej ciszy i gęstniejącej mgły, Hinako musi przemierzać kręte ścieżki Ebisugaoki, rozwiązując złożone zagadki i stawiając czoło dziwacznym potworom. Świat Hinako powstał w wyobraźni słynnego pisarza Ryukishiego07. Ciesz oczy piękną grafiką przy akompaniamencie niesamowitej muzyki (m.in. autorstwa Akiry Yamaoki) i zanurz się w fascynującej opowieści o wątpliwościach, żalach i nieuniknionych wyborach. Czy Hinako otworzy się na piękno kryjące się w grozie czy podda się nadchodzącemu szaleństwu? Odkryj nowy rozdział serii SILENT HILL i poznaj horror psychologiczny osadzony w niesamowitej scenerii Japonii. *Gra zawiera obrazy i opisy dyskryminacji płciowej, przemocy wobec dzieci, prześladowania, wizji wywołanych zażyciem substancji odurzających, tortur i brutalnej przemocy. Historia rozgrywa się w Japonii lat 60. XX wieku i obejmuje obrazy oraz opisy odnoszące się do zwyczajów i kultury tego czasu. Nie odzwierciedlają one poglądów ani wartości twórców gry ani osób biorących udział w jej powstaniu. W razie wystąpienia jakichkolwiek nieprzyjemnych wrażeń podczas rozgrywki zalecamy przerwanie gry i rozmowę z osobą, którą gracz darzy zaufaniem.