SILENT HILL f - Deluxe Edition
Zawartość Deluxe Edition: – Pełna gra – Cyfrowy album z ilustracjami *1 – Cyfrowa ścieżka dźwiękowa *1 – Kostium różowego królika *2 *1 Cyfrowy album z ilustracjami i cyfrowa ścieżka dźwiękowa są zawarte w premiowej aplikacji. Zawartości aplikacji nie można pobrać w wybranym formacie. *2 Ten ubiór zmienia wygląd Hinako. Aby użyć ubioru, odwiedź hokorę w grze i wybierz w menu „Zmień ubiór”. Uwaga: ta edycja zawiera elementy SILENT HILL f – Deluxe Upgrade. Pamiętaj o tym, aby nie kupować dwa razy tej samej zawartości. Cyfrowa ścieżka dźwiękowa zawiera muzykę z tekstem w języku japońskim. Japonia, lata 60. XX wieku. Na leżące na uboczu miasto Ebisugaoka, w którym mieszka Hinako Shimizu, opada mgła, pogrążając wszystko w oparach koszmaru. Aby przetrwać pośród zapadłej ciszy i gęstniejącej mgły, Hinako musi przemierzać kręte ścieżki Ebisugaoki, rozwiązując złożone zagadki i stawiając czoło dziwacznym potworom. Świat Hinako powstał w wyobraźni słynnego pisarza Ryukishiego07. Ciesz oczy piękną grafiką przy akompaniamencie niesamowitej muzyki (m.in. autorstwa Akiry Yamaoki) i zanurz się w fascynującej opowieści o wątpliwościach, żalach i nieuniknionych wyborach. Czy Hinako otworzy się na piękno kryjące się w grozie czy podda się nadchodzącemu szaleństwu? Odkryj nowy rozdział serii SILENT HILL i poznaj horror psychologiczny osadzony w niesamowitej scenerii Japonii. *Gra zawiera obrazy i opisy dyskryminacji płciowej, przemocy wobec dzieci, prześladowania, wizji wywołanych zażyciem substancji odurzających, tortur i brutalnej przemocy. Historia rozgrywa się w Japonii lat 60. XX wieku i obejmuje obrazy oraz opisy odnoszące się do zwyczajów i kultury tego czasu. Nie odzwierciedlają one poglądów ani wartości twórców gry ani osób biorących udział w jej powstaniu. W razie wystąpienia jakichkolwiek nieprzyjemnych wrażeń podczas rozgrywki zalecamy przerwanie gry i rozmowę z osobą, którą gracz darzy zaufaniem.