Shotgun King: The Final Checkmate
Szachy, tyle że zamiast armii masz królewską strzelbę. Niepowtarzalna strategia roguelike bazująca na ponadczasowej grze planszowej. Jesteś czarnym królem, którego armia przeszła na stronę białych, tobie pozostawiając tylko twoją królewską strzelbę i zranioną dumę. Pora pokazać białym bierkom, że powinny bać się Króla ze Strzelbą. Shotgun King: The Final Checkmate to niepowtarzalna turowa strategia roguelike. Główne cechy: Wybieraj mądrze: w każdej turze możesz albo przemieścić swego króla, albo ostrzelać wrogie bierki, po czym konieczne jest przeładowanie broni. Strzeż się przed matem: zabij białego króla, aby zaliczyć piętro i przejść na kolejny poziom! Wzmacniaj obu władców: po ukończeniu piętra ulepszysz swojego króla... ale wrogiego także! Całe królestwo: czeka na ciebie 15 poziomów trudności, tryb bez końca, tryb ucieczki i ponad 100 ulepszeń!