Shopping Mall Girl
Zaprezentuj swój styl i zostań supermodelką w jednej z najlepszych gier zakupowych! Niezależnie od tego, jaki masz styl modowy, to centrum handlowe ma dokładnie to, czego szukasz! Zrób sobie wspaniałą nową fryzurę w ulubionym salonie fryzjerskim Chic Cuts i ubierz się w najnowsze trendy z naszych stylowych sklepów! To Black Friday! Emocje sięgają zenitu, gdy śpieszysz się, by zdobyć potrzebne ubrania, zanim znikną z półek! Ubieraj koszule, spódnice, buty i dodatki lub skorzystaj z profesjonalnych porad swojego osobistego stylisty! Wejdź w świat reflektorów, weź udział w modowej rywalizacji, głosuj na swoje ulubione stylizacje z pokazów mody i dąż do tego, by zostać gwiazdą pokazów mody! Funkcje: - Ubieraj się w piękne stroje i zostań gwiazdą! - Pokaż swój unikalny styl na okładce magazynu! - Rywalizuj z innymi klientami o ubrania z niskim stanem magazynowym! - Zadbaj o idealny manicure i uzupełnij go pierścionkami oraz bransoletkami! - Ulepsz swoje włosy pięknymi fryzurami i żywymi kolorami! Przygotuj się na niezapomnianą przygodę zakupową jak żadna inna!