Shenmue II
„Przebywszy morze, z odległej krainy na Wschodzie przybędzie…”. Ryo Haruki dociera do Hongkongu, kontynuując misję pomszczenia śmierci własnego ojca i rozwikłania tajemnicy Lusta Feniksa. Shenmue w najlepszym wydaniu: – unowocześniony interfejs – wybór między klasycznym i zmodernizowanym sterowaniem – japoński dubbing dostępny po raz pierwszy dla graczy z całego świata – pełne skalowanie rozdzielczości! Spektakularna legenda: – rozbudowana opowieść o zemście – rozwiąż zagadkę śmierci swojego ojca – niezapomniane przeżycia! Tętniący życiem świat: – rozmawiaj ze wszystkimi i szukaj wskazówek – postacie niezależne żyją własnym życiem, według własnego planu – wierne odtworzenie Japonii i Hongkongu lat 80. XX wieku – urozmaić rozgrywkę grą na automatach, szukaniem znajdziek czy wyścigami kaczek! Saga rozpoczyna się… na nowo.