Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Shadow Tactics to hardkorowa gra taktyczna z elementami skradania się, której akcja toczy się w Japonii w okresie Edo. Przejmij kontrolę nad zespołem śmiertelnie niebezpiecznych specjalistów i przekradaj się między wrogimi jednostkami. Wybierz odpowiedni sposób, żeby przeniknąć do potężnych zamków, ośnieżonych górskich klasztorów i ukrytych leśnych obozów. Zastawiaj pułapki, otruwaj rywali lub zupełnie unikaj z nimi kontaktu. Twój zespół składa się z ludzi o zupełnie różnych osobowościach. Początkowo współpraca między nimi wydaje się niemożliwa, ale z każdą kolejną misją zyskują swoje zaufanie i nawiązują przyjaźnie. Każdy bohater rozwija się we właściwy dla siebie sposób i musi zmierzyć się z własnymi demonami. Jednym z przywódców zespołu jest Hayato, zręczny wojownik ninja, który bezszelestnie przedziera się przez wrogie szeregi. Samuraj Mugen woli bardziej bezpośrednie sposoby walki i potrafi pokonać kilku rywali naraz kosztem niższej elastyczności. Aiko jest mistrzynią kamuflażu i potrafi odwracać uwagę rywali przebrana za gejszę. Yuki to dziecko ulicy i potrafi zastawiać śmiercionośne pułapki. Tajemniczy strzelec Takuma polega na swoim karabinie snajperskim i likwiduje rywali z dużych odległości. Zadaniem gracza jest odpowiednia ocena dostępnych opcji i dobranie odpowiedniej strategii do stawianych przed nimi misji. Jak poszczególne postacie będą ze sobą współpracować? Kto ma najodpowiedniejsze wyposażenie do danego zadania? Jak poradzą sobie z przydzieloną im misją? Opracuj najlepszą taktykę, aby pokonać rywali i ukończyć zadanie.