Season 3 Stage 3 Livery Pack
Pakiet Sezonu 3 zawiera zestaw specjalnych malowań, dzięki którym twój samochód wyróżni się w trakcie wyścigu na tle rywali. Wzór jest dostępny dla określonej liczby pojazdów w grze i we wszystkich trybach gry, w których można ich użyć.