DiRT Rally 2.0 Year One Pass
Zawiera Dirt Rally 2.0 wszystkie 4 sezony zawartości popremierowej oraz pakiet Colin McRae: FLAT OUT. 26 lokalizacji – od trudnych odcinków rajdowych po niezwykle nowoczesne tory rallycrossowe. Ponad 70 najbardziej znanych samochodów rajdowych i rallycrossowych, w tym samochody sezonów 2018 i 2019 FIA World Rallycross Championship.