Screencheat
Screencheat to zwariowana split-screenowa strzelanka, w której wszyscy są niewidzialni, przez co gracze muszą "screencheatować", czyli gapić się na ekrany przeciwników. Opanuj szereg broni zabijających jednym strzałem, takich jak garłacz, silnik samochodowy strzelający plazmowymi kulkami czy pluszowy miś naszpikowany dynamitem. Szlifuj swoje umiejętności w solowym trybie czasowym, a następnie zmierz się w szalonej bitwie z nawet siedmioma innymi graczami, przez Internet lub w trybie lokalnym. Dzięki kolorowym mapom, unikalnym modom i ogromnej ilości opcji, takich jak odjechane mutatory, Screencheat to idealny imprezowy FPS.