Scour-Sun Helm
To ozdobne nakrycie głowy dla klasy Piechur Markusa. Rycerze Gorejącego Słońca wierzą, że żadne zło ani spaczenie nie wytrzyma pod naporem jego promieni. Przynajmniej nie przez długi czas.