SCARLET NEXUS Pre-Order
Złóż zamówienie przedpremierowe już teraz, a otrzymasz następującą zawartość dodatkową: – Dodatkowy zestaw elementów „Shoulder Baki (11)” – Zestaw specjalny ubioru bojowego -Audio- – Dodatkowy element „Face Vision Seal” – Dodatkowy element „Dream Catcher” W odległej przyszłości w ludzkim mózgu odkryto psioniczny hormon, który dał ludziom dodatkowe moce i na zawsze odmienił nasz świat. Gdy ludzkość wkroczyła w nową erę, z nieba zaczęły zstępować zdegenerowane mutanty zwane Others łaknące ludzkich mózgów. Nowy wróg był wyjątkowo odporny na ataki konwencjonalną bronią, przez co walka o ocalenie ludzkości wymagała sięgnięcia po ekstremalne metody. Osoby o potężnych umiejętnościach parapsychicznych zwane psionikami były naszą jedyną szansą na walkę z zagrożeniem z niebios. Od tamtej pory psionicy są wyszukiwani i włączani w szeregi Other Suppression Force (OSF) – organizacji będącej ostatnią linią obrony ludzkości. Rozpocznij swoją przygodę jako Yuito Sumeragi, energiczny rekrut z bogatej rodziny polityków, lub Kasane Randall, tajemnicza zwiadowczyni, która dzięki swej mocy i umiejętnościom zyskała wielką sławę w OSF. Tylko poznając przeplatające się losy obu tych bohaterów, odkryjesz tajemnice brainpunkowej przyszłości schwytanej między technologią a parapsychicznymi zdolnościami w SCARLET NEXUS.