SAMURAI WARRIORS 5 Trial version
W wersji demonstracyjnej można rozegrać wsześniejsze wydarzenia fabularne. Dane z wersji demonstracyjnej można przenieść do pełnej wersji gry. ※Aby przeniesć swój plik zapisu z wersji demonstracyjnej, należy upewnić się, że zainstalowana jest najnowsza aktualizacja do gry. Nadchodzi nowa odsłona SAMURAI WARRIORS Po siedmiu latach oczekiwania pojawia się w końcu nowa odsłona taktycznej serii „SAMURAI WARRIORS”! Jej akcja toczy się w tym samym okresie historycznym co wydanej w 2004 roku pierwszej gry z cyklu. Dzięki oprawie wizualnej, która od debiutu „SAMURAI WARRIORS” wykonała ogromny skok naprzód, oraz wprowadzeniu nowych oficerów WARRIORS i elementów rozgrywki wydarzenia z okresu walczących królestw oddane są tym razem z dużo większym dramatyzmem. Fabuła koncentruje się na losach dwóch oficerów (officers), Nobunagi Ody i Mitsuhide Akechiego, co pozwala pełniej przestawić okres walczących królestw od zakończenia wojny Ōnin (Ōnin War) do incydentu w świątyni Honnō-ji (Incident at Honnōji). To początek nowej serii, w której rozwinięto wątki i postacie z klasycznych odsłon „SAMURAI WARRIORS”. Cechy „SAMURAI WARRIORS 5” ■W grze do boju rusza 27 wojowników (Samurai Warriors), wliczając w to nowych oficerów oraz tych, których przeprojektowano Wygląd oficerów (officers) takich jak Nobunaga Oda, znany jako „Great Fool”, czy daimyō Yoshimoto Imagawa, znany jako „Greatest Archer in all of Kaidō”, został dopasowany do zmodyfikowanych scenerii, w jakich toczy się akcja gry. Do walki dołączają też nowi oficerowie tacy jak Toshimitsu Saitō, sługa (retainer) Mitsuhide Akechiego, czy Kōga ninja Mitsuki. Gra łącznie przeplata ze sobą losy 27 wojowników (Samurai Warriors), z pełnym dramatyzmem odmalowując okres walczących królestw. ■Jeszcze nigdy w serii WARRIORS umiejętności wojowników nie były tak ekscytujące i olśniewające Gracze mogą ponownie poczuć dreszczyk emocji towarzyszący „wyrzucaniu wrogów w powietrze”, z czego słynie cykl WARRIORS. A dzięki nowym umiejętnościom dodanym w tej odsłonie i ulepszonej grafice z japońskimi akcentami akcja w WARRIORS zadziwia jak nigdy dotąd.