Rust Console Edition - Fourth Anniversary Skin
Świętuj cztery lata Rust Console Edition z tą darmową skórką pistoletu półautomatycznego — podziękowania dla wszystkich naszych graczy! JAK UŻYWAĆ NOWEJ SKÓRKI Po wykupieniu skórki w tym sklepie, po prostu otwórz grę, a będziesz właścicielem rocznicowej skórki. Znajdziesz ją w szafce i w menu tworzenia podczas tworzenia pistoletu półautomatycznego. Skórki można nakładać na pistolet podczas tworzenia przedmiotu w menu tworzenia. Wybierz nową rocznicową skórkę w menu przed stworzeniem pistoletu, a gdy przedmiot zostanie stworzony, skórka zostanie nałożona na broń.