Rust Coin Pack - 4600 Coins
Kup 4600 monet Rust, które możesz wydać w sklepie skórek Rust Console Edition na nowe skórki. Zmodyfikujesz za ich pomocą swój sprzęt, broń, budynki i nie tylko! Monet Rust można użyć jedynie na platformie, na której zostały zakupione.