Rust Coin Pack - 1100 Coins
Kup 1100 monet Rust, które możesz wydać w sklepie skórek Rust Console Edition na nowe skórki. Zmodyfikujesz za ich pomocą swój sprzęt, broń, budynki i nie tylko! Monet Rust można użyć jedynie na platformie, na której zostały zakupione.