Rugby Challenge 4
GOTOWY NA KOPNIĘCIE KRZYŻOWE? NOWOŚĆ! Zaskocz rywali za pomocą ustawionych gier z 10 różnymi ruchami, w tym kopnięciem krzyżowym! NOWOŚĆ! Women's Sevens Rugby to 16 drużyn międzynarodowych, w tym 5 drużyn licencjonowanych. NOWOŚĆ! Zostań najlepszym graczem rugby, korzystając z kreatora zestawu i kreatora ulepszonego gracza! NOWOŚĆ! Formacje AI i ulepszone pozycjonowanie graczy sprawiają, że gra jest bardziej realistyczna i stanowi większe wyzwanie dla doświadczonych rugbystów. NOWOŚĆ! Kąt kamery bocznej i kamera w bramce pozwalająca na dokładniejszą symulację rzeczywistego widoku transmisji. MIĘDZYPLATFORMOWY KLUB KIBICA Udostępniaj, pobieraj i oceniaj graczy oraz zespoły za pomocą naszego słynnego Klubu kibica dostępnego pomiędzy wszystkimi platformami! KOMENTARZ NA MEDAL Komentarz jak z prawdziwej transmisji sportowej zapewniają Grant Nisbett i Justin Marshall. Francuski komentarz zapewniają Eric Bayle i Thomas Lombard. PEŁNE DOŚWIADCZENIE RUGBY Wiele trybów gry, w tym: pojedynczy mecz, rozgrywki drużynowe, rozbudowany wieloletni tryb kariery i tryb "zostań pro" PONAD 12 PRESTIŻOWYCH ROZGRYWEK W tym wszystkie nowe Womens 7’s Rugby, Premiership Rugby, Super Rugby, Mens 7’s Rugby czy Currie Cup - a do tego możesz stworzyć własne!