FOR HONOR : MARCHING FIRE EDITION
Zyskaj natychmiastowy dostęp do czwartej frakcji wojowników, Wu Lin, zawierającej czwórkę nowych bohaterów z Dalekiego Wschodu. - Podbij Ashfeld jako tiandi. - Władaj potężną guan dao jako jiang jun. - Opanuj walkę przy pomocy shuang gou jako nuxia. - Przechytrz rywali jako zwinny shaolin.