Rozdział Dead by Daylight: Koniec transmisji Windows
To, co kiedyś pomagało nam przetrwać, stało się początkiem naszej zagłady. W rozdziale Koniec transmisji gry` Dead by Daylight pojawia się nowy zabójca – Osobliwość – oraz nowy ocalały – Gabriel Soma. Nowa mapa, Ziemie Toba, jest dostępna dla wszystkich graczy. Zakup tego dodatku odblokowuje dwa wyjątkowe elementy kosmetyczne: zakrzywioną kosę dla Osobliwości i podświetlaną koszulę dla Gabriela. Zabójca to Osobliwość – potencjalny architekt zagłady ludzkości. Jest inteligentny ponad miarę i całkowicie pozbawiony moralności. Dead by Daylight: Koniec transmisji zawiera również nowego ocalałego – Gabriela Somę. Wytrwały Gabriel, stworzony z DNA zaprojektowanego przez korporację Huxlee, ocalał jako jedyny, po tym jak Osobliwość zbuntował się i wymordował całą jego załogę.