Czarny i niebieski, bóg kontra człowiek, dzień kontra noc! Rozpętaj swoje własne jedno-samochodowe rządy terroru za pomocą oficjanego Batmobile Battle-Cara ze zbliżającego się przeboju mega-filmowego Batman v Superman: Świt Sprawiedliwości! Trzy ekskluzywne flagi na antene aby zadeklarować swoją przynależność do Najwspanialszego Trio Świata Batman, Superman i Wonder Woman.