ROBOBEAT
Pokonaj. Bota. Wciel się w Ace'a – słynnego łowcę nagród polującego na swój ostatni cel, ekscentrycznego robota-showmana Frazzera. Aby znaleźć drogę przez jego pokręcony techno-plac zabaw, musisz opanować sztukę strzelania, biegania po ścianach, ślizgania się i bunny-hoppingu – i to do rytmu! Przygotuj się na tańce aż po życia kres i powroty do zremiksowanej akcji w tej rytmicznej strzelance roguelite ROBOBEAT. Ruszaj się w rytm muzyki Będziesz potrzebować kilku klawych ruchów do pary z nowym sprytnym uzbrojeniem. Twoi wrogowie nie będą czekać, gdy zrobisz sobie przerwę, więc konieczny będzie ciągły ruch, jeśli chcesz przetrwać. Biegaj po ścianach, ślizgaj się, wykonuj podwójne skoki i bunny-hopy i używaj linki z hakiem na kolorowych poziomach, aby skołować swoich wrogów. Pamiętaj: liczy się płynność, czadowość i zero zatrzymywania. Przewiń, zremiksuj, powtórz " ROBOBEAT jest remiksem gier roguelike. " Śmigaj przez generowane proceduralnie poziomy, wyposaż arsenał precyzyjnie dostrojonej broni i skorzystaj z symfonii modyfikacji. Styl gry wymaga ciągłych zmian, więc nigdy nie wiesz, co przyniesie każda nowa runda! Czy zdołasz przerwać nieskończoną pętlę i powstrzymać Frazzera?