RIDE 5 - Born to Race Pack
Zawartość pakietu RIDE 5 - Born to Race Pack: - BMW M 1000 RR - Racing Modified (2023) - Ducati 1299 Superleggera (2017) - Honda CBR 600RR HRC (2021) - Honda CBR 600RR HRC - Racing Modified (2021) - MV Agusta Brutale 1000 RR - Racing Modified (2021) - Tor: Vallelunga W pakiecie Born to Race Pack znajdziesz motocykle skonstruowane z myślą o osiągach na torach takich jak Vallelunga – jeden z najnowocześniejszych torów we Włoszech! Wzorowany na motocyklu sportowym S 1000 RR model BMW M 1000 RR Racing Modified to skok jakościowy w dziedzinie wydajności, osiągający prędkość maksymalną 314 km/h dzięki zastosowaniu włókna węglowego. To samo można powiedzieć o motocyklu klasy hypernaked MV Agusta Brutale 1000 RR o mocy 219 KM przy 13 000 obr./min i agresywności konstrukcji Racing Modified, a także o modelu 1299 Superleggera z silnikiem dwucylindrowym, co plasuje go wśród najpotężniejszych motocykli Ducati, a wyprodukowano go zaledwie w 500 egzemplarzach. Kolejny unikat to Honda CBR 600RR HRC, model dostępny wyłącznie w Japonii i zaprojektowany specjalnie z myślą o klasie Supersport, wraz z jeszcze bardziej ekstremalną wersją Racing Modified! Ten dodatek DLC jest zawarty w RIDE 5 - Season Pass.