Revival: Recolonization
Osadzona na postapokaliptycznej Ziemi gra Revival to strategia typu 4x, w której świat i jego zasady mogą ulec zmianie w kluczowych momentach. Rozgrywka jest przez to bogata i można ją powtarzać wiele razy. Odkrywaj zmienioną planetę, negocjuj albo podbijaj nowe terytoria, przynieś światło cywilizacji do zapóźnionych ludzkich kolonii, aby przygotować ludzkość na wojnę z despotyczną istotą. Niespotykany poziom swobody rozgrywki. Powiedz ""tak"" trwałej grywalności. Powiedz ""nie"" przewidywalności i nudzie na koniec gry! Revival tworzy ogromne możliwości, które możesz wykorzystywać. Nagłe zmiany pogody, inwazje zombich, zakazy używania określonych broni - czeka Cię ogromna niespodzianka. Dostosuj się do nowych warunków dzięki szczegółowemu systemowi dekretów, który pozwoli Ci terraformować planetę i dostosowywać zasady gry w określonych regionach na mapie. Chroń swoją osadę przed zmianami, stawiając specjalne tarcze lub przyjmując błogosławieństwa od totemicznego drzewa swojego plemienia. Rozwijaj się z upływem wieków Ludzie, którzy ocaleli z okropnej katastrofy, która niemal zniszczyła ludzkość, posiadają niepowtarzalne cechy i premie, które wpłyną na Twój styl gry. Wybierz właściwe plemię, którym się zaopiekujesz. Pomóż swoim wyznawcom rozwinąć się przez cztery różne epoki aż do miast przyszłości i przełomowej technologii. Prowadź taktyczne bitwy Dowódź armią dostosowaną do Twojego stylu gry. Wyposaż oddziały w różne komponenty, które możesz produkować. Zmieniaj swoją taktykę podczas intensywnych turowych bitew. Zmieniaj i łącz różne elementy oraz inteligentnie wykorzystuj osłony, które da się zniszczyć, aby pokonać swoich wrogów. Odkryj Ziemię po niszczycielskim kataklizmie Revival dzieje się na naszej własnej planecie z dramatycznie zmienionym krajobrazem i klimatem. Odkrywaj artefakty sprzed kataklizmu oraz nieprzewidywalne anomalie. Walcz z dzikimi zwierzętami, które dostosowały się, aby przetrwać w tych warunkach. Pokonaj straszliwe maszyny, które wędrują po ziemi.