Return of the Obra Dinn
Przygoda ubezpieczeniowa z minimalną warstwą kolorystyczną W 1802 roku statek kupiecki Obra Dinn wyruszył z Londynu w stronę dalekiego Orientu, mając na pokładzie ponad 200 ton towaru na handel. Po pół roku nie dopłynął jednak do punktu kontrolnego na Przylądku Dobrej Nadziei i uznano, że statek zaginął na morzu. 14 października 1807 roku, we wczesnych godzinach porannych, Obra Dinn przydryfował bez załogi i z uszkodzonymi żaglami do portu w Falmouth. Jesteś inspektorem śledczym ubezpieczeniowym z londyńskiego biura Kompanii Wschodnioindyjskiej. Wysłano Cię w trybie natychmiastowym do Falmouth, aby wejść na pokład i przygotować wycenę uszkodzeń. Return of the Obra Dinn to pierwszoosobowa przygoda otoczona tajemnicą. Gra bazuje na eksploracji i dedukcji.