RESIDENT EVIL RESISTANCE
Wypróbuj nową rozgrywkę wieloosobową online w trybie 1 kontra 4 w uniwersum Resident Evil, w której czterech Ocalałych musi się zmierzyć ze złowrogim Mózgiem operacji. Jako Mózg operacji masz za zadanie udaremnić Ocalałym ucieczkę, stosując wszelkie dostępne środki. Do dyspozycji masz różnego rodzaju narzędzia, w tym między innymi przywoływanie krwiożerczych stworów, zastawianie śmiercionośnych pułapek i dodawanie broni do kamer. Ocalali muszą z kolei podjąć współpracę i odpierać ataki Mózgu operacji oraz wykonywać zadania logiczne, aby uciec z danej mapy, zanim skończy się czas.