Strój Ocalałego (kobieta): Claire Redfield
W ten strój można ubrać ocalałe kobiety (Valerie, January, Becca lub Jill), aby wyglądały podobnie do Claire Redfield, gdy ta ratowała swojego zaginionego brata w grze Resident Evil 2 (2019). Stroje można wybierać w menu Dostosuj. Aby stroje były widoczne, należy uruchomić grę ponownie.