Rento Fortune
Rento to biznesowa gra w kości dla wielu graczy. Jest to gra planszowa dla 1 do 8 graczy. Handluj ziemiami, buduj domy, wygrywaj aukcje, kręć kołem fortuny, ryzykuj w rosyjskiej ruletce i co najważniejsze - baw się dobrze. Zdobądź monopol na planszę i doprowadź do bankructwa innych graczy, aby wygrać. Jeśli lubisz Ludo lub rodzinne gry w kości - Rento też przypadnie Ci do gustu :) Gra jest grą WIELOOSOBOWĄ na żywo, więc możesz grać ze znajomymi i rodziną na konsoli XBOX, a także grać z graczami online z całego świata - na prawie wszystkich istniejących platformach. W grę możesz grać w 3 trybach: -ONLINE (w porównaniu z prawdziwymi ludźmi na żywo) i w porównaniu ze znajomymi z Xbox -SOLO (w porównaniu z robotami AI) -Tryb lokalny (na tym samym XBoxie z łącznie maksymalnie 8 graczami)