REMATCH - Elite Edition Upgrade
Rządź piłką w Rematch Edycji Elite Upgrade, gdzie doskonałość spotyka się z ekskluzywnością. – 2 bilety ulepszenia przepustki kapitańskiej – Dwa razy więcej nagród, dwa razy więcej zdobyczy. – Buty treningowe Zakłócenie – Z każdym krokiem idź ku przyszłości. Kto powiedział, że popełnione błędy nie mogą być estetyczne? – Klatka heraldycznej rozszerzonej rzeczywistości – Ożyw każdy mecz tętniącym życiem heraldycznym pokazem, który docenia strzelone bramki. – Heraldyczna czapka – To coś więcej, niż czapka. To oznaka statusu, tożsamości i poświęcenia.