Reckoning — Pakiet dodatkowej mocy
Wyposaż swojego bohatera w potęgujący Moc ekwipunek. Pakiet zawiera unikatowy komplet zbroi, unikatową tarczę, a także trzy unikatowe bronie zwiększające odporność na obrażenia, zdrowie oraz zadawane obrażenia. Aby uzyskać dostęp do pobranej zawartości, musisz uruchomić ponownie grę.