Reckoning — Pakiet dodatkowej magii
Wyposaż swojego bohatera w zestaw wzmacniający Magię. Pakiet zawiera unikatowy komplet zbroi, unikatowy talizman, a także trzy unikatowe bronie zwiększające efektywność ataków magicznych, odporność na magię oraz regenerację many. Aby uzyskać dostęp do pobranej zawartości, musisz uruchomić ponownie grę.