Reckoning — Pakiet dodatkowej finezji
Wyposaż swojego bohatera w ekwipunek zwiększający Finezję. Pakiet zawiera komplet unikatowej zbroi, unikatową tarczę oraz trzy unikatowe bronie zwiększające umiejętności uników i skradania się, a także potęgujące obrażenia zadawane przez ataki krytyczne. Aby uzyskać dostęp do pobranej zawartości, musisz uruchomić ponownie grę.