Rebel Galaxy
Rebel Galaxy to awanturnicza kosmiczna przygodówka pełna dynamicznych walk, misji eksploracyjnych, odkrywczych i handlowych, wymagających negocjacji z dziwacznymi stworzeniami zamieszkującymi obrzeża znanego wszechświata. Jako dowódca niezwykle potężnego gwiezdnego niszczyciela będziesz walczyć z piratami, eksplorować anomalie, nawiązywać przyjaźnie z obcymi, przeszukiwać wraki pobitewne, eksploatować asteroidy i odkrywać artefakty. Zostań zawadiaką naprawiającym świat, sprytnym kosmicznym kupcem lub głodnym władzy korsarzem – a najlepiej każdym z nich po trosze! Kup większy i potężniejszy statek za ciężko zarobione kredyty i wyposaż go w różnorodne śmiercionośne bronie oraz mocarne systemy obronne. Rozgrywana wśród fantastycznych, galaktycznych krajobrazów i tajemnic, które czekają na swoich odkrywców, Rebel Galaxy jest przede wszystkim kosmiczną epopeją pełną przygód, eksploracji i walki. Kraniec wszechświata to niebezpieczne miejsce, więc lepiej na siebie uważaj.