REANIMAL - Digital Deluxe Edition
W tym tajemniczym horrorze przygodowym koniec jest dopiero początkiem. Season Pass zawiera wszystkie trzy rozdziały DLC, które wzbogacają świat REANIMAL. Odkrywaj dawno zapomniane tajemnice, rzuć nowe światło na stare przyjaźnie i pamiętaj – przemoc ma swoje głębokie korzenie. Zmień swój wygląd dzięki wyjątkowemu Foxhead and Muttonhead masks DLC. Przybranie maski jest bowiem jedynym ratunkiem, gdy przyjaźń przeradza się w piekło. Season Pass zawiera: REANIMAL: Foxhead and Muttonhead Masks REANIMAL: The Expanded World - Chapter 1 (lato 2026 r.) REANIMAL: The Expanded World - Chapter 2 (jesień 2026 r.) REANIMAL: The Expanded World - Chapter 3 (początek 2027 r.)