Railway Empire
Stany Zjednoczone, rok 1830. Rośnie znaczenie „Nowego Świata”. Dynamicznie rozwija się przemysł i rozpoczyna się wyścig o to, kto stworzy największe i najpotężniejsze imperium kolejowe w Ameryce Północnej. Nadszedł czas, by przechytrzyć i wymanewrować konkurencję. Wprowadź swoją kompanię w XX wiek! - Wykorzystaj potencjał ekonomiczny Stanów Zjednoczonych w rozbudowanej kampanii, krok po kroku budując linię kolejową od wschodniego do zachodniego wybrzeża. - Poprowadź swoje kolejowe imperium do sukcesu, tworząc rozbudowaną sieć kolejową i usprawniając transport pasażersko-towarowy. - Wykonuj zadania i realizuj określone cele w różnych scenariuszach lub bez żadnej presji finansowej stwórz doskonałą sieć kolejową w trybie budowy. - W grze można kupić ponad 40 historycznych lokomotyw i ponad 30 różnych rodzajów wagonów. Wykorzystaj do maksimum ich zalety i słabości. - Rywalizacja z trzema konkurentami (a nawet możliwość sabotowania ich poczynań za pośrednictwem przestępców i szpiegów). - Tryb przejażdżki umożliwia podróżowanie własną siecią kolejową i podziwianie pięknej scenerii z kabiny maszynisty z perspektywy pierwszej osoby.