RAID: World War II to tętniąca adrenaliną gra akcji dla 4 graczy, której akcja osadzona jest w czasach, gdy nazistowska machina zniszczenia pracuje wciąż z pełną parą. Czterech jeńców wojennych zostaje uwolnionych przez Panią White, która daje im szansę na odkupienie dawnych win. Ich cel? Pokonać Niemców za wszelką cenę i pomóc w zakończeniu wojny. Ich nagroda? Mogą ukraść wszystko, co wpadnie im w ręce. Zostań jednym z członków gangu RAID i walcz z wrogiem jako Sterling, Rivet, Kurgan lub Wolfgang. Przedzieraj się przez płonącą Europę, korzystając z różnych umiejętności i klas postaci. Modyfikuj swoje uzbrojenie w realistyczny sposób. Twoim kontaktem w czasie wojny będzie grany przez legendarnego Johna Cleese'a Kontroler. To on odpowiedzialny jest za wysyłanie gangu RAID na karkołomne misje rozgrywające się w ikonicznych miejscach II wojny światowej.