Pure Pool
Przenieś się do tętniącej życiem sali bilardowej, nie wstając z kanapy! Podziwiaj oszałamiającą grafikę prosto od VooFoo Studios! Co więcej, Pure Pool tworzy profile DNA Twoich przyjaciół i przeciwników, a nawet Twój, wyposażając je w sztuczną inteligencję. Dzięki temu możesz z nimi grać nawet wtedy, gdy nie ma ich w Sieci. Niezależnie od tego, czy preferujesz grę w pojedynkę, czy też z rywalem, weź udział we wciągającej rozgrywce równie realistycznej, co przy prawdziwym stole. Szlifuj swoje umiejętności w grze, która oferuje: 4 tryby rozgrywki, od klasycznej ósemki po killera; 4 wyzwania, od Perfecto Potter po Royal Rumble; oraz autentyczny tryb wielooosobowy online. Stań w szranki z wielokrotnymi zwycięzcami online'owych turniejów i pojedynków, aby wywalczyć miejsce w światowych rankingach.