Pakiet Snookera
Zapraszamy do najbardziej realistycznego snookera. Pozwól twórcom Pure Pool zabrać Cię w podróż po sali bilardowej, w zupełnie nowym środowisku snookera. Skorzystanie z pięknie zaprojektowanego, ultra-realistycznego stołu do snookera jest, poza realną grą, jedynym sposobem, aby udoskonalić Twój poziom gry. Pakiet snookera Pure Pool od VooFoo Studios, oferuje pełen tryb kariery we wszystkich stopniach trudności, zapis osiągnięć i snookerowych wyróżnień. Przygotuj się na najbardziej autentyczne doświadczenie gry w snookera, siedząc na swojej komfortowej kanapie.