Przepustka klasyczna – rok 4, sezon 1 – FOR HONOR
Przeżyj raz jeszcze pokój w Wyverndale! Przepustka klasyczna sezonu 1 roku 4 For Honor ponownie zapewnia dostęp do 100 poziomów nagród z przepustki bitewnej Y4S1. Dostępna tylko podczas sezonu 1 roku 8. Ta przepustka klasyczna zawiera następujące nagrody: - 1 egzekucja (na postać); - 1 zestaw broni (na postać); - 1 popis; - 1 strój bojowy; - 1 efekt (bezczynność/gest/egzekucja, na postać); - zestawy kolorów, wzory malowań, symbole i personalizacje emblematów; - specjalny poziom 101 zawierający całą powyższą zawartość dla wszystkich postaci udostępnionych po Y4S1 do dziś; - i o wiele więcej! Jeśli posiadasz już przepustkę bitewną Y4S1, nie musisz kupować przepustki klasycznej Y4S1 i będziesz kontynuować swoje postępy od miejsca, gdzie zostały przerwane. Ta przepustka klasyczna jest dostępna do 11 czerwca 2024 r. i nie podlega zwrotom.