Przepustka grabieży w sezonie 12.
Kup przepustkę grabieży Sea of Thieves i odblokuj możliwość otrzymania dodatkowych nagród sezonowych w miarę zdobywania renomy podczas przygód! Przepustka grabieży sezonu 12 obejmuje pełny zestaw statku gorgony zawierający kolekcjonerskie żagle i galion, opaskę gorgony i dwa etapy kamiennej klątwy pirata, a także 750 starożytnych monet (dostępnych obok 250 monet, które można zdobyć za postępy w sezonie). Wszystkie te przedmioty nie zawitały dotąd na falach, nawet emporium nie ma ich jeszcze na składzie!